Kernwoorden voor mij zijn: enthousiasme, klantgerichtheid, samenwerken en groei. Ik ben initiator, directeur en eigenaar van Caramel. 

Mijn inspiratie haal ik uit (persoonlijke) groei, concrete resultaten, tevreden en succesvolle klanten, interessante mensen, nieuwe inzichten, mijn gezin, vrienden, reizen en muziek.

“Customer Experience Specialist”

In deze tijd worden we overspoeld door informatie en gaan technologische ontwikkelingen razendsnel. Het kost organisaties steeds meer moeite om vertrouwen en aandacht van klanten te winnen en vast te houden.

Als customer experience specialist en met 21 jaar ervaring help ik graag ambitieuze bedrijven die willen groeien door hun ideale klant écht centraal te stellen. Ik ondersteun je graag bij nieuwe keuzes maken, herpositioneren, het personeel betrekken en de verwachtingen en wensen van je klant centraal stellen. Dat zorgt voor een optimale klantbeleving. De relatie met de klant maakt het verschil, niet het product of de techniek die je in huis hebt.

Veel affiniteit en ervaring heb ik met kennisintensieve B2B bedrijven in Telecom, ICT of engineering.

Oh ja: ik ben een enorme muziekfreak. Ik luister van 10cc tot Zappa, van disco tot symfo en van jazz tot metal, ga veel naar concerten en festivals, verzamel cd's en doe regelmatig mee aan popquizzen. Muziek is voor mij een enorme inspiratiebron.

Heb je een idee of een vraag, neem contact op voor een kennismaking en een goed gesprek!

Email:jasper@caramelbusiness.nl
Telefoon:06 - 815 62 614

Ons team

  • Jasper: “Customer Experience Specialist” In deze tijd worden we overspoeld door... lees verder 
  • Jeroen: “Specialist merkwaardige klantbeleving” Iedereen weet dat in de... lees verder 
  • Frank: “Navigator van leiders bij gezonde groei” Ambities realiseren doe je in 2 fasen.... lees verder 
  • Peter: “Specialist in business-sturing” Het is heerlijk om ondernemers... lees verder 
  • Roel: “Creatief puur sang” Graag neem ik plaats op de stoel van... lees verder 
 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”