“Ik ben onder de indruk van de professionaliteit en daadkracht van Caramel; en zou hun zeker aanraden”

In maart 2016 startte Caramel voor T-Mobile Nederland een ambitieus Customer Experience traject voor Cloud & Clear, een nieuwe B2B propositie op het gebied van Voice Over IP. 

Wij hielpen T-Mobile met het optimaliseren van de klantervaring in het onboarding proces Cloud & Clear.

Aanpak

Centraal in het traject stond de "voice of the customer". Via een aantal interviews met klanten hebben we de "pain en pleasure points" in kaart gebracht. Vervolgens hebben we in een aantal workshops samen met het projectteam van T-Mobile een aantal oplossingen bedacht om de customer experience te optimaliseren.

Voor een aantal concepten voor verbetering van de customer experience hebben we prototypes ontwikkeld die we meteen gepre-test hebben in een deep dive interview met een Cloud & Clear klant.  

Resultaat

Door de implementatie van de concepten kunnen zakelijke klanten van T-Mobile voortaan "hassle free" gebruik maken van de voordelen van bellen in de cloud, waaronder de grote flexibiliteit. En veranderen ze van "gewone" klanten in bewuste en enthousiaste klanten die het aan collega's doorvertellen.

Mick Coulson, senior product manager Cloud & Clear en onze directe opdrachtgever: "Ik ben onder de indruk van de professionaliteit en daadkracht van Caramel; en zou hen zeker aanraden." 

Klanten

Oriënterend gesprek

Wil je weten wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Maak een afspraak voor een oriënterend gesprek!

afspraak maken
 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”