“Caramel heeft met een krappe deadline een creatieve en succesvolle campagne ontwikkeld”

Het is altijd geweldig om te zien dat een idee voor een klant werkt en enthousiasme oplevert. Zeker als het onder hoge druk tot stand komt.

Mobiel.nl is 1 juni gestart met het aanbieden van digitale televisie, vast internet en vast bellen (‘3P’).

Caramel heeft voor mobiel.nl een campagne bedacht en uitgevoerd voor de medewerkers, providers, partners en media.

Met de vaste diensten internet thuis, vast bellen en digitale TV krijgt Mobiel.nl er drie dimensies bij. Wij wilden die graag aan de doelgroepen ook in 3D laten zien. 3P in 3D dus!

Het team van Caramel bestond uit Roderik Berghegen, Roel ter Voort en Jasper van Bochove. Zij hebben als bepalend onderdeel van de campagne een 360 graden, virtual reality film ontwikkeld. Hiermee maakt de kijker op een leuke informele manier in 3D kennis met de nieuwe 3P propositie.

Zie hieronder het filmpje van een aantal T-mobile medewerkers die het beleefden. 

Lees hier wat mensen van Mobiel.nl hebben ervaren tijdens de samenwerking met Caramel. 

Wil je het zelf ook eens bekijken? Download op je smartphone de app mobiel.nl 3Pin3D. Kost je hooguit een minuutje. Bekijk vervolgens via de app de 3P-lancering. Om dit moment optimaal in 3D te beleven kun je de lancering het beste bekijken met een 3D-bril. Beleef het zelf!

Concept campagne: Pitvis
Filmscript: Pitvis en Roel ter Voort
Projectmanagement: Caramel en Pitvis
Productie film: VR-producties.nl
PR: En Serio

 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”