“Waar ga jij voor je klant het verschil maken?”

Download hier je customer journey template

Velden met een * zijn verplicht

...en ontvang elke maand onze nieuwsbrief, vol inspiratie en idee├źn voor slimme marketing!

We adviseren onze opdrachtgevers altijd om hun klanten beter te leren kennen. De enige manier om meer resultaat te boeken. De customer journey is een methode die we veel gebruiken.

In de customer journey stel je de route vast die iemand aflegt van suspect, naar prospect, naar lead, naar klant. Het startpunt is een helder profiel van je doelgroep via een persona. Je bepaalt hier stap voor stap welke contactmomenten (touchpoints) zorgen dat je van iemand uit je doelgroep een klant kunt maken. Vervolgens hoe je deze klant kunt veranderen in een enthousiaste klant en hoe je hem of haar uiteindelijk een superpromoter kunt maken. De customer journey kun je ook gebruiken om content marketing strategie te ontwikkelen of om marketing automation in te richten. 

Om op basis van een persona een customer journey te ontwikkelen kun je deze template gebruiken. We willen graag onze methode met je delen. Veel succes en plezier!

 

 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”