“Laat je bedrijf groeien met je superpromoters”

Download hier 3 vragen en 5 tips bij superpromoter onderzoek

Velden met een * zijn verplicht

...en ontvang elke maand onze nieuwsbrief, vol inspiratie en idee├źn voor slimme marketing!

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven in de zakelijke markt door mond-tot-mond reclame van de 5% meest enthousiaste klanten (superpromoters, de mensen die een 9 of 10 geven), 70-80% van hun nieuwe klanten binnen krijgen. Ook genereren superpromoters 3 tot 4 keer zoveel omzet als criticasters (mensen die een 6 of minder geven). Ze zorgen ook nog altijd voor 1,5 tot 2 keer zoveel omzet als gewoon tevreden klanten (7-8).

Het is dus enorm belangrijk om te weten wie jouw superpromoters zijn! 

Een belangrijk instrument om superpromoters te identificeren is het doen van superpromoteronderzoek met behulp van de NPS (Net Promoter Score) vraag. Dit superpromoteronderzoek helpt je je superpromoters te identificeren en beter te leren kennen en is een startpunt voor het verhogen van mond-tot-mondreclame.

Gratis download: 3 vragen en 5 tips bij superpromoteronderzoek 


Download hiernaast gratis een praktische handleiding met:

  • De 5 belangrijkste tips voor het doen van superpromoteronderzoek
  • De 3 vragen die je moet stellen in een superpromoter onderzoek

 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”