“Geef je de klant een stem in je team en ga je over tot actie”

The Customer Experience Game is een bordspel, waarin teams tegen elkaar strijden!

Onder begeleiding van facilitators gaat Customer Experience écht leven in jouw organisatie. Door het onder tijdsdruk beantwoorden van vragen en uitvoeren van opdrachten, geef je de klant een stem in je (management)team en ga je over tot actie. Je leert elkaar en elkaars klantervaringen beter kennen, weet waar jullie al goed op weg zijn en wat jullie volgende stap is in je reis naar een klantgerichte onderneming.

Je speelt het spel in 2 uur met maximaal 4 teams van elk 4 deelnemers tegen elkaar. Je beantwoordt vragen en voert opdrachten uit, 1 team wint. Dit levert je naast veel plezier, inzichten, inspiratie en ideeën op, om door te pakken op het onderwerp klantbeleving.

Babs Asselbergs, founder van The Customer Experience Game en ervaren Customer Experience specialist begeleidt samen met Jasper het spel, legt de spelregels uit en stelt de op maat gemaakte vragen en opdrachten.

The Customer Experience Game helpt duidelijk te maken dat een onderscheidende of zelfs uitzonderlijke klantbeleving belangrijker is dan ooit tevoren. 

Vraag hiernaast The Customer Experience Game aan. Wil je meer weten, kijk dan hier.

Diensten

Vraag hier de customer experience game aan

Velden met een * zijn verplicht
 
“Jouw bedrijf laten
groeien door enthousiasme?”