We bieden je een aantal prikkelende en beproefde recepten voor klantgerichte groei van jouw B2B business.

Blijf je stil staan? Of neem je met Caramel stappen om een onderscheidend en klantgericht merk te worden met bevlogen medewerkers en enthousiaste klanten?

Belevingskompas “Houd een klantgerichte koers met een sterke identiteit” Ondernemen met de klant centraal maakt organisaties... Lees verder
Expectations “Pro-actief op klantverwachtingen inspelen ” Klanten vooraf vragen wat ze verwachten in plaats van... Lees verder
Customer Experience Boost “Recept voor meer enthousiaste klanten” Wist je dat uit onderzoek van Blauw Research blijkt dat... Lees verder
Customer Experience Training “Recept voor een hogere customer experience” Succesvolle bedrijven zien dat het nu meer dan ooit... Lees verder
Superpromoter onderzoek “CreĆ«er inzicht in wie je superpromoters zijn” Uit onderzoek blijkt dat bedrijven in de zakelijke... Lees verder
Superpromoter activatie “Recept voor activeren van je meest enthousiaste klanten” Wanneer je marketingstrategie op orde is, je duidelijk... Lees verder
Superpromoter inspiratie sessie “Enthousiasme gegarandeerd!” Succes en groei door focus op de klant Soms is je... Lees verder
Persona workshop: focus op je klant “Focus op je kernklanten - een snel recept voor succes!” Wil je aan de slag met het effectiever bereiken van je... Lees verder
 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”