“Meer omzet en winst door klantbeleving”

Klanten van ICT dienstverleners stellen steeds hogere eisen. Kwaliteit is niet langer onderscheidend. Klanten beschikken over meer kennis van ICT, ze verlangen een andere rol van hun ICT leverancier en eisen een hoger serviceniveau. Daarnaast bieden social media de klant een megafoon om een ICT bedrijf te maken of te breken. 

Succesvolle ICT bedrijven snappen dat een luisterend oor voor hun klant net zo belangrijk is als hun eigen verhaal. En een heldere focus op de beleving van je klant met jouw organisatie is essentieel voor succes in de toekomst.

Op woensdag 4 juni van 14.00-17.00uur gaan we tijdens een interactieve workshop speciaal bedoeld voor ICT bedrijven in op het belang van een onderscheidende klantbeleving.

Jullie gaan je verdiepen in de belevingswereld van je belangrijkste klanten en ontdekken kansen om op de momenten van de waarheid een onderscheidende beleving te creëren. De winst is dat klanten zich je diensten beter herinneren, meer over je bedrijf gaan praten en je aanbevelen aan vrienden en bekenden. Met als belangrijk resultaat: meer omzet en een hogere winst. Je gaat op 4 juni met concrete ideeën naar huis die je de volgende dag kunt toepassen voor het stimuleren van het krachtigste acquisitiemiddel dat er is: mond-tot-mond reclame!

Locatie:           Kamer van Koophandel Amsterdam, de Ruyterkade 5, Amsterdam – IJ-zaal

Inloop:            Vanaf half 2, om klokslag 14:00 starten we!

Kosten:           Deelname is gratis, mede door een bijdrage vanuit het project Kansenkanon

Aanmelden:     Je kunt je aanmelden bij martijn.van.gogh@kvk.nl

 

 
“Ook een innovatieve
klantmagneet worden?”